Malmö!

Hej hej! Har kommit tillbaka till hotellet nu efter att ha fått skratta till kevin hart. Han är hur jäkla skön som helst. Jag hade nog kunnat sitta i flera timmar och skratta åt honom. Fick så ont i mina kinder, får alltid det om jag har skrattat mycket. Nu ska vi kolla lite på tv sen sova. Imorgon blir det shopping. 

Fint rum.






Vi var tvungna att stänga av mobilerna för vi fick inte använda dem under showen men i slutet bad kevin oss att ta fram mobilerna. Tog as lång tid för mig att starta mobilen, var rädd att jag inte skulle hinna ta kort. 

Just det, det var hård säkerhetskontroll blev för första gången kroppvisiterad. Och fick visa vad jag hade i jackfickan samt väskan. 

Ha en toppen helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0