26/7 tjugohundra10

Idag har de varit jobbig dag.
har glömt att ta mina järntabletter och har känt mig såååå trött idag, tog en tablett igår men har nog inte fått upp järnvärdet än.
de var meningen att vi skulle åka till Helsingborg imorgon med brorsan, men så blir de inte.
de blev ett missförstånd mellan brorsan och dom vi skulle till. de trodde att vi skulle komma den 27 augusti.
Hade inte jag dubbel kollat med dom hade vi åkt imorgon då hade de blivit lite pinsamt. haha
Men de löser nog sig iallafall, åker kanske på torsdag istället om de går bra för dom annars blir de campa hehe.
jag skriver imorgon om hur de blir, förhoppningsvis får vi veta de imorgon.
Nu ska vi kolla på the bounty hunter passa på nu när Ellen sover.
Hoppas den är bra.
sov gott xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0