10/10 tjugohundra10

hej! nu var de verkligen länge sen jag bloggade, men nu ska jag börja igen på allvar hahaha.


Får se hur länge de håller. jag är sååå dålig på att fortsätta något jag har börjat med.


jag började med att sticka för ca 1 år sen.
Jag stickade en mössa till Ellen men den blev för liten. Så skulle jag göra en mössa till min syster dotter Emilia, jag gjorde nästan färdig den,jag har den någonstans  och där har den varit i typ ett halv år de är så lite kvar på den men ändå inte färdig.

nu sa syrran att hon skulle börja sticka så nu blev jag också sugen på att sticka, men så säger mamma att de inte är bra att sticka när man är gravid för bebisen kan snurra in sig i sin navelsträng för de känner garnet på magen..

haha jag tror inte på de men vågar ändå inte haha.

jag tänkte jag skulle sticka en åkpåse till bebisen, får se hur de går och om jag vågar.:)

XoXo



Kommentarer
anonym

de med att barnen snurrar på sig i magen för att man stickar är bara en myt, det vet jag för jag jobbade med att sticka varje dag och när jag väl skulle få min flicka så var hon ok inget hade hänt.

2010-11-22 @ 01:05:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0