1 april!!!!!!

Hej!
idag vaknade man av att alarmet gick, Elias vaknade också då...
HELT I ONÖDAN!!!
riktigt irriterad är jag, det var meningen att en elektriker skulle komma kl 8.
Så jag satt alarmet på kl 7.
men j*vla gubben har ju inte kommit än och klockan är 1.

%&¤#%@...............
det är tvätt masinen som inte funkar
och behöver faktisk tvätta.



kollade på lite bilder från Chile igår.. åhh vad jag saknar Chile.=(
ska göra allt för att vi ska åka iår.
vill att släkten ska träffa Elias.
all min släkt är där.
och lite i spanien, men dom flesta är i Chile.
 här kommer lite underbara bilder. 










 

snart ska vi till jönköping.
=)
så måste gå och fixa iordning mig lite...
om jag inte skriver mer i helgen så önskar jag er en toppen helg.
XoXo



Kommentarer
Macarena

Hahahaha det är ju 1 april, elektriken kanske drog ett skämt hahahahaha



Mycket härliga Chile bilder vill oxå åka!!!!

Vi hade så roligt och flickorna ännu mer.



Kram

2011-04-01 @ 13:17:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0