10/2 tjugohundra11

Igår hann jag inte blogga mer,

Elias blev dålig av sprutorna, han va jätte ledsen. jag blev såå trött ville bara att Jimmy skulle komma hem och hjälpa mig.
 Han jobbade till 6 så det var jobbigt. Och Sara kom hem tidigt men hon va sjuk kunde knappt prata och hon hade nog feber, så ville inte be henne om hjälp. Annars är hon väldigt snäll och hjälper mig med Ellen.

Elias vägde 6340g och var 61cm huvudomfång var40,2

Ellen vägde 12kg  och var 87cm lång min lilla tjej

dom följer sin kurva väldigt bra.
Ellen har alltid varit liten hon vägde bara 2875g när hon föddes.


Var och tränade med Sandra. syrran är lite dålig så hon följde inte med.
man orkade lite mer denna gången men det är väl så det är.
de a skönt att komma ifrån lite också. man blir ju så stressad av all skrik.
När jag kom hem så var Elias jätte lugn och hade varit snäll.

Idag ska Ellen på gympan som hon längtar hehe hon tycker verkligen om det.
Inatt sov hon hela natten i sitt rum vaknade kl 8, jag var inne en gång hon vaknade lite smått men somnade om ganska fort.

Imorgon åker Jimmy med jobbet på spa med jobbet och övernattar. fuskigt jag har alltid önskar mig spa.
Mamma ska sova över så jag får lite hjälp, eftersom Ellen måste somna med en av oss i rummet.
det ska bli mysigt.

jag funderar på vad jag ska göra för tårta för Ellen, förra året gjorde jag en prinsesstårta som var en barbie och tårtan var klänningen.

Vet fortfarande inte vad vi ska köpa som födelsedagspresent .
ÅHH min tjej blir 3 år, tiden går sjukt snabbt. kommer knappt ihåg när hon va så liten som Elias.

nu måste jag städa lite..

xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0