15/2 tjugohundra11

Hej Hej!

sitter här och mår dåligt, f*n tänkte jag med.
det är kallt ute och så tar jag fel vagn..
stackars Ellen och Vanessa.

Dom är på väg till bion, för att kolla på trassel.
Hoppas allt går bra.
Tror Ellen kommer tycka det iallfall..
Hon har sagt att hon vill se den, när den har varit på reklam.

Jag skulle ha tagit vagnen som man kan vända på så hon inte får vinden mot sig. så dum, så dum.sååååå j**la dum jag är, usch har ont i magen.
Ringde Vanne för att kolla om Ellen frös, och självklart gjorde hon det. Vanne fick ge henne hennes halsduk för att Ellen skulle "gömma" sig i den.  Så Vanne kommer också att frysa.



Hade inte mycket tid att blogga i helgen.
Men det har inte hänt så mycket. var bara hemma med mamma och barnen.
Ellen brände sig på armen. Stackarn hon fick ett märke. som tur va fick hon ingen blåsa.
Det var dom tack vare isblocken hon fick sitta och ha på armen.

nä nu ska jag gå och städa undan lite innan Jimmy kommer hem.



chaooo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0