19/2 tjugohundra11

Hej! Sitter i sängen på hotellet. Skönt. Snart ska man upp och duscha och göra sig i ordning för att gå och att frukost. Mums. Igår var de skoj,jobbigt,stressigt. Usch kunde ha stannat hemma med Elias. Resan var jätte jobbigt med honom. Han var ganska lugn på Disney on ice. Men Jimmy njöt inte så mycket av showen. Platserna vi fick var jätte bra. För vi hade hela raden för oss själva. Så vi störde inte någon för att gå lite med Elias. Ellen hade jätte roligt. Hon blev helt fasinerad av alla. F*n vad pengar man ska ha på sånt evenemang. Det fanns så mycket finns. Och snacksen var inte grattis. :) lite blev de iallafall. Lägger upp bilder när vi kommer hem. Emilia, blev dålig på väg dit, spyde och var inte så allert. Men de blev bättre. Hon njöt av showen iallafall. Jossan min trogna lärare. Haha. Verkar bara vara du som läser min blogg. Men de gör ju inget. Jag kan blogga för dig. Egentligen tycker jag bara de är kul att skriva. Nu ska jag gå och göra mig klar för frukost. Är hungrig. Efter frukost blir de stan en stund. Chao. Xx


Kommentarer
Jossan

haha.. de är nog fler.. Jag har några läsare varje dag, men får aldrig kommentarer, tråkigt! VA kul att Ellen gillade disney on ice!

kram

2011-02-19 @ 19:55:49
Jasmina

Hej Jennifer! Så länge sen! Glad att jag hittade din blogg! Grattis till lille killen.. Hur har ni det?



Kraaaam /Jasmina

2011-02-23 @ 12:54:13
URL: http://zutileptir.wordpress.com
Macarena

Halo men jag läser ju....!!!!

Det va riktigt roligt i Malmö :) Blir bättre nästa år när Elias är lite större. Du får Jossan, Benny och sötis Tuva följa med...

Kram

2011-02-24 @ 14:03:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0