27/2 tjugohundra11

Hej!

Guuud vad rädd jag var nyss uschh..
Trodde vår kamera var borta. kunde inte hitta den någon stans.
Trodde nästan vi hade lagt de på lådorna som Jimmy var och slängde imorse.
Tänkte på alla bilder vi har i kameran.
ringde Sara, och som tur va hade hon den i sin jack ficka.


Igår gick det jätte bra.
Som alla barnkalas får de bli som det blir.
Ganska stressigt eftersom Jimmy var tvungen att åka till gislaved och köpa de sista.
Lokalen "Fabriken" var jätte bra och fin. perfekt till barnkalas.

Ellen var så glad.
Min sessa hon ÄLSKAR kläder, speciellt klänningar och kjolar.
När vi går i affärer så älskar hon kolla på kläder och hon vill ju ha allt, väskor och skor.
 Hon tycker ju om damskor, det är ju så synd att hon har så små fötter hon har bara 21 22 i storlek.
h&m har ju bra fina skor billigt men storleken börjar på 23.

Hon fick ganska mycket kläder, varje gång hon öppnade sa hon woow.
 hon fick playdo, bagarkit, en gravid barbie och så fick hon kinectanimal.
det blev Jimmy glad för Hahaha.
De va skit coolt. måste bara lära sig hur man ska göra. det är så avancerat.
Mamma kläde ut sig till clown, egentligen skulle Danny,Jimmys bror vara det, men han fegade ur.
Ellen blev skit rädd för clownen, även när vi sa att de bara var mormor som skojade.
De andra barn tyckte att de va kul.
 

När vi kom hem var jag helt slut. Men byggde färdigt hennes ikea kök. hon stod och kollade och frågade "är den färdig nu" hela tiden.

Idag på morgonen gick hon upp och började leka med köket på engång.

imorgon har jag tandläkartid och cellprov. usch lite nervös inför cellprov, men det går väl bra. det är första gången , vet inte riktigt vad dom gör.
 träning imorgon.
 
just det, var och hämtade ett h&m paket..
var riktigt besviken på en pyjamas setet jag hade beställt, tog storlek m, shortsen var bra, dom satt lite lite stort på mig, men linnet var för litet:( mina bröst fick inte plats.
den är ju så fin.


nä nu snart är det läggdax för mig.

bilder kommer snart

sov gott xoxo 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0