3/2 tjugohundra11

Träningen igår va skit kul. hahaha åh vad jag skrattade åt syrran,

skönt var det också.

Glömde skriva att vi har beställt biljetter till disney on ice.:) skit kul. Den 19 i malmö.
Ellen kommer ha jätte roligt tror jag. Alla ska med jag, Jimmy, Ellen, Elias men inte Sara. Frågade henne men hon ville inte. kanske inte så roligt när man är 16 år. Måste ändå fråga , heheh....

Jag har inte kunnat göra klart inbjudningskorten. vi har inte fått bekräftelse på om lokalen är ledig då.

Snart ska jag på gympa men Ellen, egentligen vill jag inte för en person jag inte vill träffa är där men men..
Ellen tycker det är så roligt. kan inte undvika personen för evigt heller.
får nästan ångest.
:(

Mamma tar hand om Elias. Jimmy jobbar över till 6 idag annars hade han tagit gympan.

kom på att jag inte har lagt in så många bilder på mig, men mycket på barnen..

det kommer måste bara fixa iordning mig lite. hinner inte det varje dag, vill ju inte att ni ska bli rädda om ni läser min blogg hahaha....

min prins






mina underbara barn


xoxo Jennifer






Kommentarer
Jossan

Söta dom är:) Hoppas de går bra på gympan! Kram

2011-02-03 @ 17:29:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0