4/2 tjugohundra11

ÄÄänligeenn!!

nu har vi fått svar från lokalen ni ville hyra.
skönt nu kan inbjudnings korten skickas, det började bli tajt om tid.
gjorde färdigt dom nyss, kunde inte göra klart dom förrens vi fick bekäftat om att de va ok att hyra.
 
på bilden ser den lite sne ut, men den är lite böjd

jag blev ganska nöjd faktisk.

kunde säkert ha blivit finare men men...

nästa blir väl inbjudnings kort till Elias dop som vi inte vet när det blir.
det är så mycket varje månad, pappa vill försöka åka till chile med. så de får bli när han kommit hem.

Mamma fyller år igen haha.... hon föddes den 31 januari men morfar skrev in henne den 4 feb. Så på papper står de att hon är född den 4 feb men egentligen föddes hon den 31, vi brukar alltid fira henne 2 gången. eller iallafall säga grattis 2 gånger. hahaha..


kollade på sveriges värsta bilförare igår, guuuudd vad jag blev irriterad, jag fattar inte hur man vara så dålig på att köra bil och ha körkort. Jag tror jag kör bättre än vissa av dom.
Blev mest irriterad på hon kvinnan som släppte ratten och höll för ögonen. Hur f*n tänker man egentligen. det blir ju inte bättre om hon inte ser vart hon kör jä*** idiot.

tycker dom borde ta hennes körkort ifrån henne, hon borde inte få vara ute på vägarna.


Idag var mamma, syrran och hennes flicka Emilia här och hälsade på.

nu ska vi gå och lägga oss just det idag sov Elias till halv 6 skit skönt. blev så glad när jag vaknade. :D

GO natt  sov GOTT
xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0