8/2 tjugohundra11

Oj nu va de länge sen igen. får skärpa mig. men ibland hinner man inte med två barn och ibland händer det inget intressant... haha..

Jag MÅSTE sluta äta choklad, tror jag är beroende av det uschh....
de hjäper ju inte att jag tränar om jag håller på så hahaha...
ja ja jag går iallfall inte upp i vikt tror jag iallfall.. haha!
har ingen våg får ta och skaffa mig det.:)

i natt sov Ellen i sitt rum det va lääänge sen.
men hon sov bara halva natten. men det är en början iallafall..

igår var jag på jobb möte med Elias, han va snäll.:) får se om jag kan gå nästa vecka. Det var iallafall väldigt roligt, nu har jag satt nya mål och måste hålla fast vid dom.:)

nu måste jag gå Elias är ledsen.:(

kanske hinner skriva mer idag..

idag är våran lediga dag får se vad som händer..


xoxo så länge




Kommentarer
Linda

Du kommer att klara dina mål, håll ditt fokus bara och börja NU. Lite varje dag......

2011-02-09 @ 08:08:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0