jönköping

ohh äntligen hemma..

skönt, är skit trött.
det blev en hel del idag ufff..
det var skit kallt i jönköping gick in i centrum för att kolla om dom hade någon typ av kalas/fest affär, där man kan köpa typ dukar, påsar, ballonger mm.
men det fanns inte. tråkigt. jag hann ju aldrig köpa toy story grejerna jag ville ha... vad irriterande, jaja skitsamma., det blir nog bra ändå. och så glömde jag att köpa ansiktsmålning.
Jimmy ska åka till gislaved tidigt imorgon för att se om han hittar.

här kommer lite bilder på sakerna vi köpte. var inne på ikea också och köpte Ellens present. :) ni får se den imorgon. men de vi köpte i ikea har jag inte tagit kort på. orkar inte. lite onödigt kanske. haha.


Jimmys skor

Elias grejer, h&m alltihop.

Saras skjorta

Jimmys favo plagg hahah h&m

Ellens grejer

saras jeans

Min jacka, fick ingen bättre bild men men.. de får duga.tycker den är såååå fin.

jaja nu ska jag gå å fixa lite till imorgon. är nervös. det är så mycket att göra imorgon.
ska upp tidigt imorgon.  sååå jobbbbiggtt, jag orkar inte.


sov gott XoXo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0