Lite shoppning:)

När jimmy kom hem åkte vi till zeb och sofi en liten affär här i gnosjö, skulle kolla kjol till jobbet.
men blev lite mer än så. hihi.:)

Jag blev såå kär i en kofta var bara tvungen att köpa den. Jimmy köpte en t-shirt hans favo plagg haha.



Mamma var här en stund.

Måste verkligen åka och köpa en damsugare. Damsög idag men de blev inte alls bra.

Jossan Jimmys brors sambo sa att hon hade kollat på bilder på Ellen när hon va liten och tyckte att Elias liknar


henne jätte mycket, jag var tvungen att kolla.

ja ganska lika är dom. syskon lika iallafall. Ellen hade mycket mer hår hehe.
här är dom ungefär lika gamla.

nu ska jag kolla på Sofias änglar


imorgon blir de träning.. roligt. Sandra ska nog följa med.

xoxo



Kommentarer
Anonym

Jättelika nu när jag såg såhär med:) Söta! De kommer hår, jag väntade länge men nu växer de:)

2011-02-08 @ 20:29:23
JOssan

Jättelika nu när jag såg såhär med:) Söta! De kommer hår, jag väntade länge men nu växer de:)

2011-02-08 @ 20:29:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0