22/1 tjugohundra11

Idag var fick jag sova till kl.10 woohoo... så snäll sambo man har.:)


Åkte till gislaved till presentverkstan och skulle köpa de sista till inbjudningskorten. Ångra mig lite på pappret jag köpte. Får nog åka igen...

åkte hem lagade mat och städade lite för de skulle komma lite gäster, brorsan och 4 vänner som skulle spela med vilda gester. skit kul!!! när jag höll på att damsuga så gick skiten sönder, snacka om det va irriterande. slangen gick av... skumt.. det får bli en nya nästa vecka... onödigt....

Ellen stannade hos mormor, skönt, så man kan koncentrera sig på spelet. men gud vad man saknar henne. hämtar henne tidigt på morgonen imorgon..:)


Elias va snäll idag, men igår när vi va på resturangen va de jobbigt. vi fick turas om att äta. han somnade sen när vi hade ätit färdigt såå typiskt men men, det var gottt. ohh ja vad gootttt det va.:P



Innan vi åkte till bambu i går var vi hos syrran.
Ellen ville träffa Emilia, det var länge sen dom hade lektmed varandra. De va ju på gympan men det är inte riktigt samma sak. Ellen va på lite dåligt humör,, väldigt känslig men hon hade inte sovit under dagen... hon va jätte snäll på resturangen, de va ju skönt att ett barn skötte sig iallafall....



nä du ska jag sova...
god natt xoxo
Jennifer










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0