27/1 tjugohundra11

Hej!

Nu var det några dagar sist. men det har inte hänt så mycket.

Va i värnamo med Sara jimmys syster som bor med oss på öppet hus på gymnasiet, dax för henne att ta ett stort beslut i sitt liv.
Tycker jag iallfall, ångrar lite att jag valde barn och fritid. Va ganska lat av mig på högstadiet. hade inga ig men ändå inte tillräckligt för att ha alla möjligheter att välja.
 
men så tänker man att man inte hade haft de kompisar man fick, de e svårt att välja bort.

Igår va jag och tränade med stora syster Macarena oj oj oj.. hahaha.
Det va länge sen. De va nog innan jag fick Ellen sist. Första gången Jimmy stannade med Elias, det gick bra som tur va. Elias är kan vara lite krävande. Men jag pumpade ut mjölk ifall att han behövde. Med det användes inte:) Bara att spara. Vet inte hur länge man kan ha den i kylskåpet, ska nog lägga in de i frysen.

Det va skit kul iallfall att träna lite. Den 23 feb börjar det afrikansk dansen . LÄÄNNGTAR!!!
Man orkade inte med allt, men de kommer väl. Kunde inte hålla på att hoppa så mycket. Måste skaffa en bra sport bh. Tungt med mjölk i brösten. hahah.

Idag ska Ellen på gympa Jimmy ska ta med henne. Elias blev så förskyld sist han satt med mamma där. det var ganska kallt i hallen.

nä nu måste jag gå och kolla Elias lite. han vaknar nog snart.

xoxo Jennifer



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0