16/3 tjugohundra11

Hej!

oh nu har man varit och tränat, det var 2 veckor sist. ojdå.=D
skönt och jobbigt var de, nu var de ingen som ställde sig framför oss haha.



Ellen har nog varit så sjuk för hon har en tand som håller på att ploppa ut.
men jag har fortfarande ont i halsen.

har varit så trött, de är jobbigt med 2 barn. man känner sig så dålig när man erkänner det.
Men så är de.
idag höll jag på att bryta ut, grät och ville bara skrika så trött jag var.
Elias va skit jobbig han vaknade kl 6 och ville inte somna förens vid 1 typ.
Ellen var skit dålig på morgonen. hon sa att hon mådde dåligt och att hon kände sig konstig, så jag trodde att hon skulle spy för hon va så blek.
hon spyde nog lite men hon svalde de urk...
jag tror de iallafall, det lätt som det.

men nu mår hon bra. hon spyde aldrig.hon har ingen feber heller hon säger att hon har lite ont i tanden bara.


Elias måste ha värsta bandet med Jimmy för han va trött men ville inte somna vid typ 4, och när Jimmy kom hem somnade han med engång.
han saknar Jimmy jätte mycket de märks så väl.
tror de kan vara för att när Elias föddes, fick han ligga hos Jimmy bar upptill för han hade låg temp.
Jimmy gillar nog de hehe.


idag bokade jag om tiden hos studiofotograferna till nästa vecka på fre.

Får se om Ellen går på gympan imorgon, om hon är febrig eller dålig, så stannar vi hemma.


Nä nu ska jag gå och lägga mig snart

sov gott
XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0