21/3 tjugohundra11

Jaha nu var de måndag igen...!
De har varit mycket i helgen igen.
i fredags kommer jag faktiskt inte ihåg vad vi gjorde, kanske inte gjorde så mycket, hahahaha.

I lördags hade jag tupperware party de gick ganska bra.
Sen på kvällen var vi ett gäng som åkte till bambu och åt asiatiskt.
Ellen var skit trött men var jätte snäll ändå. Hon älskar minimajs och såna chips kommer inte på vad dom heter nu. Elias var också jätte snäll, han somnade sen och sov ända till kl 4. =D

Tänkte jag skulle passa på att blogga medans Elias sov, men naturligt viss ska han vakna...

Blir inte så långt inlägg, kanske uppdatera senare då.

fick hem de jag beställde på me and i.


tog på henne den idag.=)
Elias får vänta med sin den är för stor, kommer att passa till sommaren.

Ellens outfit på lör, sen bytte jag kläder på henne till bambu men tog aldrig kort .=)

hon ville posa lite också. hahah de är hon själv som sätter sig och posar jag säger inte till henne att hon ska göra de. hahah min lilla diva



ska ringa mvc för att avboka min tid för insättning av spiral. är skit rädd för att de ska göra ont och om jag får mycket mens och grejer. så jag ska nog ta mini piller istället och sätta in klockan på mobilen, så glömmer jag förhoppningsvis inte de. hehe
sen kan jag börja använda p-ring när jag har slutat amma.
jag får stå ut med lite acne om jag får de igen.



ha de bra. OOO



Kommentarer
Jossan

Va söt hon var i mumintröjan, den passade fast jag köpte lite stor storlek:) kram

2011-03-21 @ 12:06:09
jennifer

Ja...! lite stor var den, men tyckte inte det syntes så mycket, hon ville ha på sig den så.:) hehe

2011-03-21 @ 12:11:58
URL: http://alegre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0