27/3 tjugohundra11

Hej!!
igår gick det jätte bra hos studiofotograferna.
Elias var glad och duktig.
Ellen ville ibörjan inte ta kort. Men sen kom hon igång.
Hon va så söt ställde sig och gjorde massa poser.
Det kommer att bli dyrt för oss.

Efter fotograferingen så var vi och handlade massa mat på city cross.
Köpte en jacka och skor till Elias och en jeans till Ellen på hm.
Har inte orkat ta kort på kläderna, skulle ju vissa vad vi hade beställt på hm. får se om jag gör de.



 
vet att jag inte lägger ut så många bilder på mig, men här kommer en.=)


tack vanessa för att du hjälpte mig igår, och gjorde mig sällskap.




ikväll blir de att titta på fenomen med uri geller,
och big brother.

 tråkigt att minela inte fick gå in i huset.
känner ju henne och umgicks med henne i högstadiet.
men jag kommer inte ändra min åsikt om henne bara för
hon var med , och gjorde lite saker som man kan tycka var lite fel.
men hon är en väldigt snäll,trevlig go och lite galen tjej.
vet att om hon hade fått gå in i huset, hade många ändrat åsikt om henne till de positiva.
jag förstår inte varför folk ska skriva elaka kommentarer.
om man inte har något vettigt att skriva behöver man inte skriva alls. tycker jag då iallafall.
Alla har väll rätt och tycka och tänka, men man behöver inte trycka ner personer.

nu ska jag gå och lägga in en tvätt.



ha en bra söndags kväll.
Xoxo



Kommentarer
Macarena

Du blev jätte fin på bilden, du är alltid det!!

Jag vill gärna ha en bild på Elias och Ellen när ni får dem....

Kram

2011-04-01 @ 09:11:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0