3/2 tjugohundra11

Hej Hej!

igår funkade inte bloggen som den skulle.
men tog lite kort på Ellens rum igår som jag tänkte lägga ut.
tog kort på hennes nya kök hon älskar.

rakt fram när man går in.

Sängen.
vi har en filt på golvet eller en lekfilt kanske man ska kalla den.
För jag har inte hittat någon matta som passar hennes rum.
Men får ta och skaffa det snart.
Filten fick hon av sin gudmor, som själv har gjort den. det står hennes föddelse info på den.
Tycker den är så fin.

Hennes kök.


lite närbilder
.




Är så sugen på att åka till ullared.
behöver lite ramar, och små saker till huset.
:( får se om det blir snart.


igår var vi på afrikansk dans, denna gången var de inte så mycket folk som första.
Men fortfarande mycket folk.
vi var bra i tid också, vi ställde oss längst fram, trodde vi iallafall.
För det var 2 som ställde sig framför oss. så j*vla sjukt., hur kan man göra så.
blev så irriterad men sa inget. 
vi stog ju längst med raden och jag menar vi vet ju att man måste gå fram i dansen så kan ju inte stå hur långt fram som helst. jaja
nästa gång får vi väl stå vid väggen så ingen ställer sig fram för.


idag blir de gympa med Ellen, :) de va 2 veckor sen och hon tjatar om sin gympa.

just det, jag håller på att bli flitis. tappar så mycket hår så det är skämande.det syns så väl fram på huvudet.
Någon som vet vad man kan göra.
vill ju inte sluta amma.

nu måste jag kolla Elias. han vill inte sitta i babysittern längre.


Xoxo



Kommentarer
Macarena

Va fint det blev....



Nästa onsdag blir det framme vid ribban hahahaha

Så knäppt hur kan man bara ställa sig framför någon som redan är längst fram hahahaha



Emilia ska också på gympa idag, nu får det vara nog med sjukdomar hemma.

Hoppas bara att hon e på gott humör :)

kram

2011-03-03 @ 11:30:09
Jossan

Åh va fint hon har de i sitt rum!

Mysigt kök! Var de krångligt att bygga ihop?

Du har ju lagt ihop bilderna så som jag vill lära mig! De får du visa mig nästa gång vi ses:)

kram

2011-03-03 @ 13:18:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0