25/3 tjugohundra11

hej! Idag var de våffel dagen.mums.=) Var hos mamma och pappa och åt våfflor. kom hem för inte så länge sen. . Idag skulle vi ha tagit kort hos studiofotograferna i Värnamo. Men Jimmy hade möte med fotbolls laget. Så ska fotograferas imorgon kl11. Hoppas allt går bra. F*n idag rakade jag benen och skar bort en bit skinn. Det svider jätte mycket. Blödde mycket. Skit äckligt. Skinnet blev kvar i rakhyveln. Usch....!! Har glömt att skriva att jag har fått svar från cell provet jag tog för ett tag sen och allt såg bra ut. :) skönt de. Nu dröjer de ett par år innan man ska göra Om de. Var och hämtade hm paketet som kom igår. :) nöjd med allt. De blev en kjol och en tröja för min del. Kanske tar lite kort imorgon på de. :) mobil bloggar nu ligger i sängen och ska snart sova. Så jag orkar inte göra de nu. Nä nu ska jag sova. Har inget mer är berätta. Xo god natt.


Kommentarer
Macarena

Du är för härlig!!! hahahaha

Väldigt usch med skinnet på rakhyveln hahahha

kram

2011-04-01 @ 09:16:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0