11/5 tjugohundra11

Hej hej.


Vägde mig i måndags och hade gått ner 3 kg på 1 vecka. wooohoooo...
men tror jag har fått upp dom igen. hahaha känns som det iallafall ,åt "lite" glass nyss.
det är så varmt ute, så jag var faktiskt tvungen =P
har varit ute nästan hela förmiddagen efter att jag gjorde rent hos fiskarna.
åt lunch ute med. riktigt skönt.

Elias är såå jäkla söt i sina små tänder som han har fått.
just de han säger mamma. hehe. skit glad.

idag fick jag faktisk sova till kl 8 det var jätte jätte skönt. de var länge sen.,,

får se vad man hittar på idag. jimmy tränar, så jag blir ensam hemma med barnen.

är ganska sugen på att baka faktiskt men.. det är ju inte roligt om man inte fåt äta de..
haha!
får se om jag gör något.



jag har tänkt att jag ska video blogga snart.
jag har skaffat videofyme konto.
tänkte att det kunde det vara smidigare om jag håller i Elias och videobloggar än att skriva.
kommer kännas skit skumt att "prata med sig själv". haha!




gammal bild på mig och jimmy tror det är 4 år sen

XOXO
ha de




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0