Sång&vaccination

Hej!!

Idag fick jag sova till 8 igen woohoo..
Men det hade varit bättre om jag hade gått upp tidigare ändå.
För jag hade tänkt att gå på barnsången med barnen för första gången, med Elias.
Det blev lite stressigt men vi hann.
Det var jätte mysigt, Ellen var lite blyg i början och sjöng inte, sen på fikan började hon leka med de andra barnen..
Elias vad på gott humör också.

Innan vi gick ringde bvc för att flytta på vår tid, det var tur det för vi visste inte om att vi hade kontroll med Elias idag hehe..
kvart över 2 fick vi tid.

Jimmy åkte ner med honom och allt gick bra. han vägde 7650g och ca.66cm lång 43.4 huvudomfång

Barnläkaren sa att han skulle börja gå innan 10 mån, för han var så stark.. ojj!!
VILL INTE att min bebis ska bli stor än..

han kommer börja krypa snart för han har redan börjat dra sig upp med armarna och upp med rumpan..

Ellen kröp aldrig så påsätt och viss kommer det bli skönt om han kryper.. tror jag iallafall hahha


Sara kom hem tidigare för hon hade ont i huvudet och mådde inte bra. nu ligger hon på soffan och sover.
Elias också, han blev la trött med kontrollen. Han fick sin vaccination mot tuberkulos.



har också ganska ont i huvudet så ska gå och ta en alvedon.



ha de XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0