Te

Mina favo te är dessa två

jag dricker ju inte kaffe. usch usch...

jag har ju försökt fleeera gånger, för jag tycker det är enklast att dricka kaffe ,
när man är bjuden någonstans känns det som man är besvärlig, om man frågar om dom har te.

men varje gång jag har försökt dricka kaffe så vill ja spy,, fyy,
jag har även försökt dricka cappuccino i olika smak, men det går inte. haha


folk tycker säkert jag är så konstig , jag dricker inte alkohol, kaffe, jag röker inte eller snusar....

Tråkig tycker väll många, men jag mår ju bra.. hehe.

nä nog om det.
Lilla Ellen mår fortfarande inte så bra.. igår hade hon feber och hostar jätte mycket.

nu sitter hon på soffan igen och är slö men ingen feber.. hoppas att den inte dyker upp under dagen.

nu ska jag göra klart mina inbjudnings kort.
så ha de bra.. kram kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0