huvudvärk!!

hejsvejs!!
 
idag var jag på nya jobbet, det var väldigt spännande och kul + att jag fick mer jobb, ska jobba på måndag också, men med ett annat barn, så är personlig assistent åt 3 barn, alla tre är väldigt olika.
 
det ska bli så skoj, tror jag, :)
 
när jag kom hem från jobbet idag, fick jag någon typ av migrän. får noh kolla upp de, jag mådde så dåligt.
mådde illa och huvudet kändes som den skulle sprängas...
tur att sara var hemma, honlagade maten,och var ute med barnen..
 
till slut gick de över. :) åh så skönt de va när man kände att huvudvärken var borta..
 
nä nu ska jagsova.. imorgon är det personal möte som gäller så måste vara utvilad... 
 
natti natti
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0