Bättre sent än aldrig!

Hej hej! Jag har inte bloggat nu på en vecka , de är för långt tid. 

Vi hade kalas för Elias förra lördag. De gick så bra allt , blev nöjd med det faktiskt , kände mig inte sååå stressad som jag brukar göra på kalas och dop. 
Här kommer lite bilder . Inte jätte bra bilder men de får duga . Har fler i kameran , man hinner inte ta så mycket kort :)) 
Tårtan . 


Han blir lite blyg när man sjunger för han . Sötnos 


Ska blåsa ut ljuset. ( det blev bara ett ljus hade inte fler )


Dessa Goa bollar tyckte många om . Kommer inte på vad de heter nu.

Elias är ju helt inne i turtels , här har han på sig presenten som han fick av morbror Sagge, Amanda och kusinerna :) 

Här leker de med de nya leksakerna . 

Var helt slut när vi kom hem och söndagen . 

Har praktik i Hillerstorps fritids, började i måndags , har två veckor. imorgon är första veckan klar . :)) är ganska trött , har typ börjar 7,6 nästan varje dag . Imorgon börjar jag kl 6 så nu ska jag sova . 

Just det . Satte upp jul gardinerna och stjärnan i köket med idag. . 

Det är ju så mysigt. 

Go natt kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0