Gårdagens !

Jag fick sån huvudvärk när jag kom hem från skolan igår , och jag hade tänkt göra tårta och baka lite annat , men de blev inte så. Tog en alvedon och vilade , hoppades att värken skulle försvinna . 

När Jimmy kom hem fixade vi allt för " kalaset" han köpte färdig tårtbotten. De va bara att fylla den med lite gott. Sen fick jag ont i magen , typ krampade hade det i onsdags kväll med :/ jag undrar om de kan vara alvedonen. Har köpt den nya som visas på tv , kommer inte på vad den heter nu . Jimmy fick iallafall göra klart de sista själv. Sen kom gästerna barnen blev jätte glada , speciellt Ellen som tjatade om att få smaka på kakorna.
Elias fick present av Moster Macarena 

Fick present av morbror Sagge och Amanda 

Ett pussel som han ville bygga på en gång . 

Sen var det fika och tårta


Försökte ta kort på barnen men dom bara fjantade sig haha. 



Jag va trött igår . Därför kommer inlägget idag. Ha en toppen fredag kram
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0