Barnens gård!

Hej hej! 

I fredags var vi på barnens gård. Vi åkte med Benny, jossan och deras barn Tuva och Tilde. 
Barnen tyckte det var jätte roligt med allt som fanns där. 
 Vi tog all inklusive som kostade 285kr då ingick det inträde, valfri lunch och valfri dricka ,valfri glass, saft/ kaffe hela dagen eller en biljett ponnyridning kostade 30kr i vanliga fall. 


Vi gick först och kollade alla djuren sen körde barnen mini traktor och lastbilar som va eldrivna. De hoppade i en stor studsmatta, var i hoppborgarna sen gick vi och åt lunch. Det var god mat men personalen hade lite dålig koll på vem som skulle ha vad. 

Det var en familj som tog vår mat och ändå hade vi brickor med nummer som piper när maten är färdig. Jimmy tog med sig en sån hem hahah han glömde att lämna in den efter som vi inte fick maten så behöll han den tills vi fick det. 

Efter lunchen gick vi och badade, jag satt mest och vaktade grejerna :)) men senare gick jag och badade lite för barnen ville det. 

Vi åt glass och sen badade barnen en stund till och var på lekplatsen innan gick åkte hem. 

När vi skulle åka så la Benny sin mobil på bil taket och körde iväg .haha
När vi hade kört en bit såg vi något ramla från bilen Jimmy hann inte reagera utan körde på den. 
Jag trodde det va något från bilen som hade ramat och skulle precis ringa Benny och fråga när de vände i rondellen och körde tillbaka. Då fattade vi att det va något . Vi stannade och Benny hämtade mobilen som var hel med en sprucken skärm. Helt sjukt att den va hel och inte i bitar. Hahah

Tidigare under dagen hade han sagt att han ville byta mobil :) haha

Vi åkte och handlade en tårta till Danny som fyllde år. När vi kom till campingen så åt vi lite baguetter sen bjöd vi Danny, katy, Kalle och Lisa på fika hos Benny och Jossan. Jag hade huvudvärk så jag var nog inte så rolig att vara med just då.

Jag skrev inte inlägget på kvällen för huvudvärken och i lördags skrev jag inlägget men det försvann. :( skit jobbigt. 

Nu är vi och badar i Flatenbadet och njuter av solen. 

Ha en toppen dag .. Kramis 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0