Ellen lilla olycksfågel..

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. 
Barnen har badat och vi solat , syrran Vanessa kom också och solade med. 


Ellen skadade sig på rutschkanan när hon skulle åka ner i poolen . Första stegen gick sönder igår, och vi sa att de skulle vara försiktiga med stegen och inte använda den första stegen, men hon glömde av det och steg precis där den hade gått sönder och så var det halt med eftersom de va blött. 
Känns som att det händer alltid Ellen något stackarn .

 Hon fick jätte ont och skrek och grät. Hon ville absolut inte ha plåster för hon säger att det gör så ont när man ska ta bort plåstret . Hon fick hålla en kall pappersbit en tag och det hjälpte lite . 

Jag blev jätte yr i huvudet så jag var tvungen att lägga mig ner . Det såg lite hemskt ut , och så var det så varmt ute. Det blödde inte alls mycket, vet egentligen inte varför jag mådde så dåligt. Jag brukar kunna ta de lugnt när det gäller barnen och blod. Annars tål jag det inte . Har väldigt lätt för att svimma när det gäller blod. 

Jag är bara lite rädd att det ska bli infekterat tvättade inte av såret ordentligt innan. 

En glad Ellen innan det hände idag på morgonen, hon har varit glad efter också men väldigt lugn. 


Spelade kort med Jimmy precis när det hände men var tvungna att avsluta då jag mådde så dåligt , får se om vi avslutar spelet senare kanske. 😃 

Syrran och Jag

Imorgon ska jag få mina naglar fixade 😃 och så ska jag och syrran träna i töllstorp , ska testa ute gymmet . 

Kramis💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0