Kan inte sova.

Hallu! 
Idag har jag städat på vinden typ hela dagen , jag gick nog upp på vinden vid kl.11 sedan gick jag ner för att äta bara sen var jag där till typ kl 8 på kvällen, och det är fortfarande lite kvar. 

På vinden var det katastrof , gick ju inte att gå in där typ, känns som det är så i varje förråd vi har. Haha men det ska ju bli ändring på det nu. Sorterade barnens kläder som är för små. Och gosedjur, leksaker,  och massa andra saker. Det blev jätte mycket till loppis, och en hel del till gnosjö hjälpen också. 


Så såg det ut efter lite rensning och städning, jag fortsatte efter att jag tog bilderna, men som sagt det är inte färdigt. Det kommer vara så skönt när det är klart. :) 

Här kommer en bild på hur garderoben blev, det är inte heller färdigt men någorlunda iallafall 

Lådan ska upp på vinden.
 Imorgon blir det att åka till tippen och slänga och lämna av grejer till Gnosjö hjälpen, och så ska vi packa för på torsdag åker vi till Ronneby :)) 

Nu ska jag sova .... God natt. Sov gott


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0