Stor städning

Hallu!! Jag vet att jag är sämst på att blogga , men ska verkligen försöka att göra detta bra denna gången . Det var väldigt länge sen jag skrev .Mycket har hänt sen sist , men det orkar jag inte ta nu.
 
idag bestämde jag mig för att ta tag i stora garderoben eller vad kallar med det? :/ jag fattar inte att man kan samla på sig så mycket grejer, barnens yttekläder som är för små har man bara slängt in och våra yttekläder som inte passar eller som vi inte gillar längre har vi också slängt in där, leksaker skor massa saker som man inte använder.
Men nu fick jag nog, här ska det organiseras upp och bli fint så man kan gå in där. Nästa blir vinden och uteförrådet, man får passa på när det är fult väder. Här kommer lite bilder på hur det ser ut. Pinsamt!! Tog aldrig kort från början glömde bort det.:) 
Det va de, kanske blir en bild på hur det blir senare. Ha de gött kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0