Svinkoppor!

Fann.. 
Imorgon måste jag ringa till läkaren igen. 
Elias har fått Svinkoppor. Vi var nere med honom hos läkaren förra veckan. 

Han fick en typ myggbett på sidan av kinden typ vid örat, Eller det såg ut som ett myggbett iallafall så det va de vi trodde. vi trodde han hade kliar sönder den på natten för han vaknade med ett jätte sår. Vi tvättade det med alsollösning, de vart som en stor sårskorpa och han tyckte att det kliade lite. 

Vi misstänkte redan då att det var Svinkoppor då hans kusin hade haft. 

Jimmy ringde till vårdcentralen för att höra vad de sa. De tyckte inte de lät som Svinkoppor och sa att även om det var det så ger läkaren inget om inte det är väldigt mycket.

Sedan fick han ju en till men på bröstet några dagar efter. De började likadant.
Då ringde Jimmy igen och då fick vi träffa distriktsköterskan. Hon sa att hon inte tyckte det såg ut som det , men att vi skulle behandla det som Svinkoppor. 
Och det har vi gjort men nu har de ökat. 

Jag byter sängkläder ofta, tvättar de ofta byter kläder på han varje dag ibland till och med två gånger om dagen . Men ändå har det ökat. Han är jätte duktig med att inte röra på det. Men på natten vet man ju inte. 

Ingen annan har fått det inte Ellen heller .

De va idag på fm., 
Imorgon ringer jag och vill jag ha något mot det. 

Innan de blir skit mycket eller att Ellen får de. 

Ja ja, får göra de bästa av situationen. Kramis💕


Kommentarer
Jossan

Åh nej! Stackaren! Så dum jag känner mig nu!
Det är absolut svinkoppor, har ni fått en antibiotika salva att smörja med?
kram

Svar: Nej då tänk inte på de.. Ja det har vi fått nu.
Jennifer

2014-08-06 @ 20:44:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0