Shopping och fika.

Hallu! 

Vi var och shoppade i emporia köpcenter här i Malmö.

Vi vilade en stund i hotellrummet efter shoppingen. Och sitter nu på espresso house och tar en fika. 
Jag tog en chai latte och en mudcake. Jätte gott var det. 

Här kommer bilder på dagens köp! 


Jimmy köpte svarta jeans på h&m, tröja ocj strumpor på Jack & Jones. 


Jag köpte jeans och zip jacka på vero moda, och bh på Lindex. Jag var tvungen att köpa nya jeans för Jeansen jag hade med mig sprack idag när jag skulle ta på mig dem. 

Inte alls kul, jag gillar inte att köpa byxor. Blir så deppig! 


Ellen fick byxor och linne från Lindex och tränings jacka från h&m. 


Elias fick en tröja och strumpor från h&m. 

Inne på emporia finns en jätte cool butik med leksaker, samlar objekt och godis. Butiken heter Sweet Love Sugar. Varje gång vi är i Malmö måste vi in där, för det är så häftigt.  Detta var det vi hittade där. 


Vi köpte bean boozled spel, vet inte om jag kommer våga köra det. Vet att Ellen vill testa så vi får se om vi gör det hemma imorgon kanske. 
 
Sista bilden blir på lite smått och gott från lagerhouse, TGR och indiska. 
 

Nu ska vi till hotellrummet igen och ta det lugnt en stund innan vi går ut och äter. 

Ha en toppen kväll,Chao! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0