Sjjjuukt länge sedan!

Hej! Tänkte att det kanske var dags att skriva ett inlägg nu. Det är ju så länge sen. Vet knappt när det va sist men det måste ju vara minst 1år sen. 

Sitter nu iallafall i skolan och väntar på att klockan ska bli 17. 😕 min lektion slutade kl 12 och eftersom 12 tåget inte går längre utan går kl 11 får jag vänta till 17. Har lätt huvudvärk och har inget jag kan göra, har så tråkigt. Ska iväg till stan innan jag går till stationen tänkte jag och gå in på Bokia. 

Jag trodde inte det var någon som gick in på min blogg men när jag gick in nu så såg jag att det var en eller två som går in varannan dag typ vilket jag blev förvånad över. Undrar vem det kan vara 😊 det gjorde iallafall att jag fick lust att börja skriva igen. Får se hur duktig jag är på att skriva inlägg. 

Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0