Ullared!!

Hej hej!
Har inte haft så mycket att skriva om, därför har jag inte lagt upp något. 
Idag var jag med min lillasyster Vanessa i Ullared. 
Behövde köpa kalender och lite små saker. Jag var och spelade bingo med mamma och pappa i torsdags och då vann jag 800kr, vilket passade perfekt till gekås..😃 

När vi skulle tanka bilen började spöregna, 
Hahahaha😂 satt och garva i bilen åt Vanne 😜

Hon blev lite blött. Haha hon hade fixat frisyren och ville inte förstöra den. 

Jag lagger upp lite bilder på de jag köpte imorgon . Nu ska jag sova är jätte trött. 🌙 godnatt sov gott. 💕




Kommentarer
Jossan

Åh va kul med Ullared, är så shoppingsugen:-)
Hoppas du gjorde många fynd!
kram

2014-08-09 @ 19:30:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0