Liseberg!

Hej hej! 
Idag har det varit en toppen dag. 

Vi gick upp tidigt för att barnen ville träffa Sigge, hotellets maskot. Han kom och hälsade på barnen som blev jätte glada. Elias visade upp sin tatuering på Sigge som Elias fick när vi checkade in på hotellet.

Ellen såg sigges hår under dräkten, och sa de ganska högt Sigge är en tjej jag ser det. 


Jag och Jimmy blev snabbt mäta och åt inte så mycket som man hade velat. 



 Vi gick sedan till nordstan för att köpa skor till mig och Ellen. Sen tog vi lisebergslinjen 
Haha Elias har alltid minn när han ska vara med på kort. 
Mamma, pappa, syrran och hennes dotter Emilia kom också till Liseberg.

Barnen fick varsitt lilla åkpasset och Jimmy med eftersom han åkte med barnen, mest för Elias skull. Barnen fick farfars bil körkort och skepp och hoj kötkort🚤🚗 
Det finns mycket nya barn attraktioner som inte fanns sist vi var här. Vilket är roligt. 








Denna gillade inte Elias, han tyckte den va läskig. Han grät inte men han va rädd. 


Det blev mest bilder med systemkameran. Orkade inte ta fram både kameran och mobilen hela tiden . 



Vi hade riktigt tur med vädret. Vi spelade en del innan vi åkte hem till hotellet , men vann inget . Eller jo! Två Center rullar. Och några små nallar. 😄

Vi tog en taxi till hotellet, Elias sov och vi var så trötta så det kändes bäst så. 

Nä nu ska jag sova. Är trött och har skit Ont i fötterna ..
God natt, sov gott🌙💕
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0