Influensa!

Hej hej! 

Det va länge sen jag skrev nu, det har egentligen inte hänt så mycket förutom att jag ligger hemma med influensa. Har nog blivit smitad på praktiken. Det jobbiga är att jag måste ta igen dagarna jag är hemma. 

Jag hoppas verkligen inte barnen eller Jimmy blir sjuka. Jag saknar att mysa med mina älsklingar. 

Idag kom en paket hem med en fin kuddfodral jag har beställt från wish. Det tog ca. 2 veckor för den att komma. Ganska bra tycker jag för att komma från China och det var bra kvalité på den. 

Förra veckan kom även mitt skal till mobilen jag hade beställt 

Blev också nöjd med den. 

Nu är det bara några saker kvar från beställningen. 

Nu ska jag gå och borsta tänderna sen sova. 
 Sov gott




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0