Mål och drömmar!

Halluu! Nu var det ett tag sen igen. Nu har jag fått ny energi och kommer förhoppningsviss blogga mer och lägga mer tid på det. Sist jag bloggade hade jag influensan och hade min sista praktik- period i utbildningen och nu är jag klar med utbildningen och det känns så skönt. Efter tre års plugg så är jag KLAR och har fått jobb. Det är väldigt känslosamt när jag tänker tillbaka till tiden under utbildningen, det har hänt så mycket. Det har verkligen varit en berg och dalbana. Jag har många gånger under utbildningen tänkt att jag inte orkar och att jag ska hoppa av, men jag har klarat mig och är faktiskt väldigt stolt över mig själv. Jag är också väldigt tacksam över all stöd och peppning från min familj. Jimmy har verkligen varit en så underbar man. Han har peppat mig och gett mig massor av styrka och hela tiden visat sin stolthelt över mig, vilket har peppat mig och gjort att jag fortsatt kämpa. Jag har hela tiden haft fokus på familjen och att det skulle ge oss en bättre famtid.
 
 
 
Jag och jimmy låg idag och pratade om mål och drömmar i livet. Jag sa att jag faktiskt befinner mig i min dröm och har uppnått en del mål jag har haft. Jag ville flytta hem ifrån ganska tidigt, vilket jag gjorde tillsammans med jimmy. Sedan ville jag bli en ganska ung mamma. Innan jag blev gravid visste jag att jag skulle vidare utbilda mig, men jag var väldigt osäker på vad jag skulle plugga till. Min plan var också att plugga efter att jag hade fått barn, jag tänkte att det inte skulle vara några problem och att det var många som hade gjort det. Det kanske många tvivlade på att det skulle ske men nu har jag faktiskt visat att jag klarade det. En stor dröm jag hadde var ju självklart att någon dag gifta mig med jimmy, vilket vi gjorde för snart ett år sen.
 
Men det finns fler mål och drömmar jag strävar efter. Nästa mål är mitt körkort och även vikten. Vikten har de senaste 4 åren varit väldigt jobbigt för mig, jag har liksom inte orkat tagit tag i det. Jag hoppas jag hittar tillbaka till orken och tar tag i det. Nästa mål och också att köpa nya bil till hösten. Sedan kommer den stora drömmen och målet i livet vi har och det är att köpa hus. Som sagt jag lever min dröm och jag är lycklig. Detta blev ett väldigt långt inlägg, det var de inte tänkt haha. Jag skulle egentligen bara skriva lite om de nya grejerna vi fick hem från h&m.
 
 
 
 
Älskar barninredningen och andra grejer de har till hemmet på h&m. Nu ska jag gå och duscha sen blit det fotboll och tacos. Ha en toppen helg! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0