12/4 tjugohundra 11

Nu var de länge sen igen...
Men har inte haft tid så jag har kunnat blogga, egentligen inte nu heller, Elias sitter hos mig och gnäller, får ta lite paus då och då innan inlägget blir färdigt hahaha...

 Jag började kl 11:45 så får vi se när de blir färdigt.=)

Måste berätta vad vi gjorde i helgen... Den har varit riktig mysig och rolig och riktigt skönt väder har det varit...
fredags var vi ju i ullared och allt gick bra som jag skrev innan.


I lördags var vi i Jönköping och kollade på Erick Saade, Ellens favorit artist.
Det var sjukt mycket folk. väldigt fint väder , skit skönt.

Ellen fick sitta på sagges axlar(min storebror), han fick nog lite ont hehe..=(
men hon var så glad och är det fortfarande.
Mamma fick stå längre bort med Elias.
Han körde 3 låtar en av dom var ju förstås popular.
efter "konsertern" satt han och signerade popular singeln.
Vi hörde aldrig vart han skulle stå och vart kön började så vi gick bak där vi lämnade mamma för att kolla till mamma och se om Elias var jobbig.
Hon hade då gått in med honom för han var lite ledsen.


Men vi såg henne inte så vi ringde och medans vi höll på med att leta och ringa bildades en skit lång kö till honom.
Och det började där vi stod innan, hade vi bara ringt där vi stod och kollade vart mamma var, så hade vi kunnat gå upp till erick ganska fort. Vi ställde oss i kön.
Men orkade inte stå kvar Ellen började bli hungrig också, så vi sket i de.
 Jätte synd men men ibland går det inte som man har tänkt sig.
Ellen fick en cd signerad ändå.
För en jobba kompis till sagge stod i kön och inte så långt bak så han var snäll och fixade en skiva till henne.
hon lyssnade på skivan heeeeeeeeeeeela dagen sen, och det jobbiga var att det bara är en låt, hahah som gick om och om och om igen..


det blev en bild med honom ändå,haha!!


I söndags var det så fint väder så Jimmy och Ellen var ute nästan hela dagen.. jag var inne med Elias som låg och sov på våran säng, medans han gjorde det, städade jag och putsade fönsterna.=)

sen lagade jag mat och efter maten gick vi ut på promenad till en liten park.
Det gillade Ellen jätte mycket.
Elias var ganska avslappnad och somnade i vagnen.
Sen gick vi hem till syrran, dom bor ganska nära parken så passade på.
Var där en stund sen gick vi hem och fortsatt vara ute en stund till, putsade fönsterna ute och rensade lite ute på trädgården.









så nu har jag berättat om helgen.

och kl är 17.00

får se om jag hinner blogga imorgon.
Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0