14/2 tjugohundra11 Alla hjärtans dag

Idag fyller Elias 3 månader. tiden går så sjukt snabbt.

Alla hjärtans dag, idag.
jimmy kom hem med en fin blomma och choklad ask:)



jag har inte hunnit köpa något, så tänke skulle skriva hur mycket han betyder för mig istället här på bloggen där alla kan se hur mycket jag älskar honom.

du är min vän, min själsfrände, far till mina underbara barn.
jag är så tacksam för allt du gör.
du gör mitt liv lyckligt.
du har gett mig de finaste jag har.

du berikar mitt liv.
jag älskar dig.
jag älskar mitt liv med dig.
du ligger här i sängen och sover så gott,
jag ligger och kollar på dig och tänker att ett liv utan dig vill jag inte leva.

du är en fin fin person Jimmy, var stolt över dig själv för det är jag.
du är en underbar far, en underbar bror, en underbar pojkvän, en underbar vän.

JAG ÄLSKAR DIG!!
kommar aldrig tröttna på att säga det.


I can’t wait to be alone with you
Cuz you the only boo who do the freaky things you do
You keep me feelin high you keep my drama low
Yea I’m your shorty boy but you already know



Ellen och Elias jag älskar er också med heeeela mitt hjärta.
till månen och tillbaka 1000 000 000 ggr.


glad alla hjärtans dag <3
xoxo



Kommentarer
Alma

Så vackert skrivet alltså! Ni två är verkligen meant to be! :D

2011-02-14 @ 23:03:00
URL: http://http:mahala.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0