17/2tjugohundra11

Hej! Idag har vi inte gjort så mycket. Pysslat med Ellen gjort ett armband och ett halsband. Målat. Har lite tränings värk idag, men det kommer nog mer imorgon det känns som det iallafall. Imorgon åker vi :) Är lite nyfiken på vilka det är som läser min blogg, så tänkte att det hade varit kul om ni kunde skriva nert namn som kommentar. Om ni läser den ofta. :) Nu ska jag sova skit trött. Elias vill inte sova. Ligger på mig nu, ska kolla om han vill ligga på sin säng nu. La honom innan men han vaknade. Nytt försök nu. Måste vänta tills han sover djupt. :) Sov gott. Chao


Kommentarer
Jossan

Jag kollar din blogg nästan varje dag:)

Hoppas ni får en trevlig helg!

2011-02-18 @ 22:20:22
URL: http://thisismylife-jossan.blogspot.com/
Vanessa R

jag gör det ibland :P

2011-02-20 @ 18:04:35
Jasmina

Jag!! Precis börjat läsa däremot men jag fortsätter :)!

2011-02-23 @ 20:19:56
URL: http://zutileptir.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0