2/2 tjugohundra11

Nu var det länge sen igen...
 har haft så mycket att göra. ibland går det inte att gå in på datorn, för Elias är lite krävande. och när jimmy kommer hem så vill jag göra så mycket annat.. men det känns som att något fattas när man inte bloggar. Man försvinner lite i sinna tankar, och det är så skönt att göra det.

man blir tokig av allt skrikande både av Elias och Ellen.

Ellen är ju så trosig just nu, tur att hon inte är svartsjuk på Elias.

jag får ångest för allt jag måste göra. idag fick jag i en tvätt äntligen det började bli riktigt fullt i tvättkorgen.

Elias sover inte så mycket längre under dagarna, så måste passa på att göra de mesta, de  jag inte kan göra när han är vaken.

Att man alltid måste disskutera med jimmy om allt som måste göras.
jag hinner tyvärr inte göra allt när jag är hemma själv. Och tycker att jag inte behöver säga sakerna som behöver göras. Jag förstår att han är trött när han kommer hem. Men det är jag också. Han får gärna sätta sig en stund och kolla på tv när han kommer hem. Men sen kan han ju hjälpa till . Han hjälper mig mycket med Elias. Men Elias är Krävande, och jimmy har ingen tålamod. då blir jag stressad om Elias skriker och jimmy blir stressad och tappar humöret.

Nu har Ellen klipps håret och det blev bra, hon ser nästan äldre ut.
och hon var så duktig på att sitta still.

i lör var vi på 60 års fest det va riktigt roligt. men lite jobbigt med Elias han ville inte sova men det va för att de va högt musik.

På morgonen va vi i jönköping och handlade lite inför festen. hade inget att ha på oss.


Ellen kläder allt från hm




Elias kläder också från hm förutom skafsen som vi köpte på babyproffsen



Min tunika från villa, nagelack öronhänge och nagel fil från lindex.



nä nu måste jag gå och hänga tvätten och lägga in en ny.

träna idag kl 7 skönt.:D

xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0