24/2 tjugohundra11

Hej!


Åhh vad jag har varit dålig på att uppdatera.

Har faktiskt inte haft tid. har varit så trött på sistonde.
Har inte så bra bilder på disney on ice, men ska kolla med pappa om han fick några bra bilder. 
Men det kommer lite bilder senare.

Igår var jag på afrodans. yeeiii!!! Jag tyckte det va kul faktiskt. men sjukkkkttt mycket folk.
 Hade varit roligare om det inte var så mycket folk. Något måste dom göra för det går inte att vara så många i den lilla lokalen.
Dom får dela upp de i 2 grupper eller nått.

Syrran blev irriterad och jag förstår henne. för hon kunde knappt röra sig.

Jag har ganska mycket tränings värk i dag. mest benen. kanske kommer mer imorgon.

Idag fyller min flicka 3 år.

det går så fort, de känns som det inte var så länge sen man hade henne nyfödd i armarna.
kollade lite bilder, och saknar den tiden. hon va såå go. eller det är hon ju fortfarande. men det är såå speciellt när dom är bebisar.
och så sitter man och önskar åhhh kan hon inte sitta snart,, åhh kan hon inte börja gå snart. och nu är man hör och önskar åhh kan hon inte sluta växa hahaha..
man blir aldrig nöjd.
:D
Min lilla sessa, hon ser såå fram emot sitt kalas. 
imorgon åker vi till jönköping för att köpa "sent" som hon säger.
och lite kalas grejer.
 



Svar:
Macarena: jag vet att du läser min blogg ju, hahah.. men det var inte många som kommentera på de inlägget . det var därför jag skrev så. hahah.<3


Jasmina: haha fan vad sjukt. jag har letat efter dig på fb. men hittar inte dig, och så hittar du min blogg. HUR???
allt är bra med oss. hur är det med dig? det var ju jääätte länge sen.  kram


ska gå och sova nu. är skit trött.  
god NATT sov GOTT
XoXo



Kommentarer
Jasmina

Oj är Ellen 3 år redan! Satan vad tiden går snabbt!! Jag har ingen fb, jobbar så jag vill inte finnas där uppe haha.. Jag sökte bara efter dig, så hittade jag din blogg! Så glad att jag kan följa dig och hur du har det, jag hoppas att ni får det super mysigt på kalasen!



Kram

2011-02-25 @ 13:20:22
URL: http://zutileptir.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0