25/2 tjugohundra11

Hej Hej!!

Åh jag hade rätt, haha.
Har mer träningsvärk idag.
det är så skönt tycker jag.:P
Känner mig lite stressad över kalaset imorgon.
 Mycket att göra, och hinner inte göra något idag eftersom vi ska åka till jönköping.


ohh vad trött jag är.
Kollade på storebror igår och det blir ganska sent för mig. sen vaknade vid 2 för amning och vid 5 för amning och blöjbyte.Ellen vaknade kl 7, men jag la henne i våran säng så hon fortsatt att sova till halv 9. Elias var vaken från 7 till 8 sen sov han en halv timme till.

Det är jobbigare att sova vakna sova vakna än att gå upp tidigt tror jag.


Juust det.
Zassi vår hund löper och funderar på att para henne. Men jag vet inte Jimmy har ingen lust.
Det hade varit så kul och mysigt. men vi har egentligen inte tid. får bli nästa gång.
Jag är rädd att jag skulle villja behålla en valp. men det får jag inte.

Det är ganska jobbigt när hon löper. man måste ju ta bort mattor och vara försiktig så hon inte lägger sig på något som har ramlat på golvet. 
 


Får se om jag hinner uppdatera senare när vi kommit hem från jönköping.


ha de.
Xoxo



Kommentarer
Macarena

Hejsan....

Har inga känningar av träning  kanske för ja inte kunde röra mig.

Blev jätte irriterad i onsdags, fy så får det bara inte vara fler gånger för då kan det kvitta. Då får det bli någon annan träning.

Det blir riktigt roligt med kalas imorgon…

Kram

2011-02-25 @ 11:57:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0