9/2 tjugohundra11

Åh är trött. Ska snart upp satt alarmet på kl 7 men Elias vaknade kl 6 så de är ju inte lönt att gå och lägga sig igen. Ska på kontroll med båda barnen. Ellen på 3 års kontroll och Elias på 3 månaders kontroll. Elias ska få spruta på båda benen, stackarn . Hoppas han inte blir dålig. Kommer ihåg att Ellen fick feber och var jätte ledsen. Det ska bli intressant att se hur stora dom är. Ellen är ganska liten, ganska dålig på att äta med. Så tror inte hon är så stor. Vi får se:) Idag sov Ellen till halv 4 i sitt rum. Sakta men säkert. Hehe. Xo Nu ska jag gå och klä på mig så jag är färdig. Sen är de bara att ta på barnen.


Kommentarer
Macarena

Stackars min lilla Elias, men det går säkert bra…. Får pussa på honom sen.

Och min prinsessa Ellen har samma period som du hade när du var liten. Man fick jaga dig för att försöka få i dig något. Hon får säkert i sig det hon behöver ska du se.

Många pussar till dem från mig.!!!

2011-02-09 @ 08:44:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0