disney on ice!

Glömde att skriva att min syster och hennes flicka Emilia, mamma och pappa skulle med:D
 
de kommer att bli så kul. jag har länge velat gå, även innan man fick bebis. de ser så fint ut.

så ska man övernatta i malmö då också, måste hitta en bra billig vandrahem eller något.


Gympan gick bra.Ellen tyckte det var roligt idag också. Elias skötte sig bra med mamma.




får se vad som händer imorgon. har inte planerat något, ganska skönt. har gjort något varje dag nu i 3 veckor tror jag. behöver lite vila.


xoxo   



Kommentarer
felicia

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

2011-02-07 @ 18:22:56
URL: http://feliciajaking.blogg.se/
Macarena

Det blev inte vandrarhem utan Hotel. Ser också fram emot att åka till Malmö..:)

Det ska bli så roligt, vet inte om det är mest vi som vill åka hihihi men tjejerna kommer säkert att ha roligt.



2011-02-09 @ 08:56:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0