barngympa

Det var så roligt med barngympa.

Ellen va jätte tråkig ibörjan, ville inte göra något bara satt och kollade på alla andra. Och frågade jag "ska vi vara med" eller skulle flytta på henne blev hon stel som en pinne och började gråta. Ok tänkte jag det är första gången, det kanske blir bättre nästa gång, men jag satt ändå där.

Sen skulle vi sätta upp olika stationer där dom skulle få välja vilken dom ville börja med och sen fortsätta med de andra.

När Ellen fick se alla stationer ville hon helt plötsligt vara med och va så glad och duktig.
Hon sprang, hoppade, rullande, gjorde kullebyttor,klättrade, kastade ärtpåsar, kröp i tunnlar.



nu sover hon så gott, dom måste få springa av sig.

Hoppas nästa gång blir ännu bättre. Min flicka är ju så blyg.
Elias skötte sig bra, satt med mamma i ett hörn.

Det är nu han är lite besvärlig men det är nog magen, han har inte bajsat på länge och han brukar bajsa myyyycket.

hoppas han kan sova i natt, jag behöver verkligen lite sömn.

blev jätte nöjd med panduro grejerna.:)

ja jossan beställer från panduro till korten:)

nu ska jag gå och försöka sova lite om jag får...

sov gott xoxo



Kommentarer
Johanna (Emilio och Nellys mamma:)

Visste inte att du hade blogg:) men vad roligt att läsa lite om er:) Mina barn började också på gympa i veckan:) Nu måste vi ta och träffas så barnen får leka lite tycker jag:) vi får helt enkelt boka en dag haha så det blir av:) kram

2011-01-21 @ 15:12:38
Jasmina

Så stor hon har blivit :) satan vad tiden går fort!!

2011-02-23 @ 13:17:22
URL: http://zutileptir.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0