ÄNTLIGEN ÄR DEN HÄR!!!


Hela veckan har jag väntat och väntat och väntat 

trodde inte att den skulle komma..






Och så kom den idag....






super skön...♥
 
måste beställa en till.(=




tidigare idag ramlade min prins från sängen. så han har en blåmärke på pannan=(..
stakarn.. men det är inte första gången..

jag försökte lägga honom i hans säng men han vaknade varje gång jag försökte sen orkade jag inte mer så la  honom i våran säng och byggde en mur runt honom. men lilla fisen kryper ju över..

han har blivit så bortskämd nu när han var lite sjuk.
han vill inte vara på golvet eller i gå stolen ..
och såå mammig han är. jobbigt är det, för så fort jag går iväg börjar han gråta eller om han är på golvet så kryper han efter mig och drar mig i byxorna..haha..

men men det går la över sen när han är tonår då  kommer det vara jag som är efter honom. hahha

Ellen och pappa Jimmy busar




Ellen bellen bus och zassi idag




nu ska vi ha fredags mys..

jimmy har semester nu. SKÖNT!..
hoppas vädret blir bättre, så man kan vara ute och hitta på massa saker..

XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0