13/3 tjugohundra11

Hej!

oj vad länge sen jag skrev. men har varit såååå ttrööött


har inte så mycket att berätta ,
fan nu blev jag sur, diskuterade med Jimmy. egentligen om en fjantig grej. men ändå. blir så ledsen.
jag är så trött på bli ensam här hemma.
har inte många kompisar jag kan åka till, när jimmy är iväg.
Jag har min familj som alltid ställer upp. men det är ju inte samma sak.
har inga vänner i min ålder som har barn.inte många iallfall.
Elias är ganska krävande. Ellen var ju aldrig det.
sen har jag jobbet som kräver mycket tid om jag vill hålla på med det.vilket jag gör för jag tycker det är så roligt.

ja , jag har börjat träna, men jag har suttit typ 3 dagar i veckan i 2 år ensam med Ellen när Jimmy har tränat fotboll och spelat match.
2 år jobbade han kväll, då satt jag också hemma själv.
nu jobbar han över också en gång i veckan.


han får jätte gärna åka iväg med sina kompisar ,det får han men ibland är det jobbigt och tråkigt.


jag måste ta körkort så jag kommer iväg.
men även om jag gör de, har jag ju med mig barnen.
min egen tid har jag på min träning, men det är ju inte så avslappnat.stressa dit träna,stressa hem.




usch vad tråkigt inlägg det blev. men det är så skönt att skriva av sig ibland.

kanske lite över känslig idag, vet inte. men vill bara skrika och gråta.
jag är nog bara för trött.


det var inte menningen att de skulle bli ett så negativt inlägg.

ha de bra. Xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0