14/3 tjugohundra11

Hej!


känner mig dum för igår. men men
vi pratade inte alls igår efter diskutionen.
vi går aldrig och lägger oss osams.
det var nog första gången på 7 år typ.

ja ja.


Idag blir Elias 4 månader.
:)
senare blir det unitmöte.
ska berätta min I-story.
lite nervös över detta, men de ska nog gå bra.
lille Elias följer med, men det blir sista gången, sen vet jag inte hur det ska gå, om jag åker på unitmöterna.

är ganska trött, vaknade kl halv 7 och gick och la mig vid 11 igår.
jag var tvungen att kolla på storebror, men det får vara slut med det. får kolla på repriserna som går kl 17.00 
 
på lör ska jag ha tupperware party, det är många som inte kan komma. men hoppas de blir några st iallafall.

i april ska jag ha me and i party.
:)
blir mycket partys nu. haha
folk tycker säkert jag är jobbig med alla partyn.

nä nu ska jag gå och städa lite.

Xoxo



Kommentarer
Jossan

Jag älskar partyn:)

2011-03-15 @ 13:36:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0