29/3 tjugohundra11

Hej!
Idag började dagen väldigt bra.
Jossan och lilla Tuvis var här och åt frukost med oss.
Jätte mysigt, Benny skulle till tandläkaren så då passade dom på att hälsa på.

Var nere hos bvc med Elias som har fått utslag på hela ryggen, armbågar, lite på halsen och benen.
Det var torrhet
 Det ser ganska hemskt ut, dom rekommenderade 2 krämer.  köpte dom så får vi se om de blir bättre hoppas det iallafall..

Ellen och Elias somnade i vagnen på väg hem,från bvc. Det var sååååå skönt. så jag gick jätte sakta och bara njöt.
Det var lite kallt men ändå väldigt skönt.

Ellen fortsatte att sova när vi kom hem så hon satt kvar en stund i vagnen. och lite senare hämtade jag henne , men hon forsatte att sova på soffan, så Jimmy fick stanna med barnen medans jag var och fixade mina naglar i Gislaved.
Brorsan min var så snäll som skjutsade mig och hämtade mig. tack tack.:) 

. ÅÅhh som jag har saknat dom, det var ett tag sen nu.
blev riktigt nöjd, det blir jag ju alltid.
så här blev det iallafall.


fick inte bättre bilder. dax för en ny kamera kanske.=P hehe




Nu ska jag gå och lägga mig.
god
natt


X
o
X
o




Kommentarer
Macarena

Jag vill också fixa mina naglar :(

Hur har det gått med Elias torrhet??? Måste komma och hälsa på och pussa på honom lite..... eller mycket hihi

2011-04-01 @ 09:05:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0